Αρχείο μηνός Οκτωβρίου 2015

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΛΕΜΕ ΝΑΙ!!!»

Μιλώντας για τα γεγονότα του ’40, αναπόφευκτα η κουβέντα πήγε στον πόλεμο και στις συνέπειές του. – Τι συνέβαινε στη χώρα μας όταν γινόταν ο πόλεμος;  -Σκοτώνονταν οι φαντάροι μας, άλλοι τραυματίζονταν, τα παιδιά έμεναν χωρίς μπαμπάδες γιατί πολεμούσαν, δεν είχαν λεφτά, φαγητά, απάντησαν τα  παιδιά φέρνοντας στο μυαλό τους τις εικόνες που είχαμε δει..

GES_DIS-27  8e038c8da5696c06a35742fe096e05861940_9

Στη συνέχεια, τους έδωσα  εικόνες που κρατούσαν κρυμμένες από τους συμμαθητές τους…έπρεπε να  περιγράψουν την καθεμία όσο καλύτερα μπορούσαν, με πολλές λεπτομέρειες (παρατηρητικότητα, ανάπτυξη προφορικού λόγου) και οι συμμαθητές τους να καταλάβουν αν πρόκειται για εικόνα πολέμου ή ειρήνης…Στη συνέχεια την παρουσίαζαν και αφού την σχολιάζαμε όλοι μαζί την τοποθετούσαμε στην αντίστοιχη ομάδα.. OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δεν ξεχάσαμε βέβαια να αναφέρουμε πως ο πόλεμος δεν έχει απώλειες μόνο για  τους ηττημένους αλλά και τους νικητές, όχι μόνο για όσους αμύνονται αλλά και τους επιτιθέμενους.. Αναφερθήκαμε στο σύμβολο της Ειρήνης, το είδαμε σε εικόνες, το κάναμε με στεφάνι και μαρκαδόρους…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Με ένα στεφάνι σχηματίσαμε τον κύκλο, με χάρακα τις γραμμές και με τις παλάμες μας φτιάξαμε το σήμα της Ειρήνης για να στολίσουμε το σκηνικό της γιορτής μας… OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάξαμε και δύο παιδάκια: τον «Ειρηνούλη» και την «Ειρηνούλα» για να πάρουμε στο σπίτι μας…Στολίσαμε το σώμα με καρδούλες από τον φιγουροκόπτη, βάλαμε κεφάλι, χέρια, πόδια…κι έτοιμο!! (την ωραία ιδέα τη βρήκαμε στο blog:«Το νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ»).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Λεπτομέρεια: Όταν  ένας φίλος μας κουράζεται, πάμε και τον βοηθάμε!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Συζητώντας τις έννοιες πόλεμος-ειρήνη, μιλήσαμε και για τις αντίθετες λέξεις…με τη βοήθεια καρτελών κατανοήσαμε τι σημαίνουν και παίξαμε χωρισμένοι σε 2 ομάδες: η μία ομάδα έλεγε μία λέξη και  η άλλη έπρεπε να βρει την αντίθετη..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Μάθαμε «Το τραγούδι του ΝΑΙ και του ΟΧΙ», που άρεσε πολύ στα παιδιά και το τραγουδήσαμε πολλές φορές(μια υπέροχη ιδέα της Μαίη Κοκκίδου από το «Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού». Μας προτείνει Το ποιήμα του «Ναι» και του «Όχι» που μπορούμε να το τραγουδήσουμε με τη γνωστή μελωδία του τραγουδιού του Λουκιανού Κηλαηδόνη ( Ο Ύμνος των Μαύρων Σκυλιών ).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Τέλος, φτιάξαμε τον «Ειρηνούλη της τάξης» που χαμογελάει διάπλατα όταν μας βλέπει πόσο αγαπημένα κι ειρηνικά παίζουμε, συνεργαζόμαστε, αλληλοβοηθιόμαστε..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και τα παιδιά δίνουν το σύνθημα: ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ «Χ»  !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ΠΗΓΕΣ:

http://http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2015/10/blog-post_20.html

http://https://effiekyr.wordpress.com/tag/28%CE%B7-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85/

http://http://dreamskindergarten.blogspot.gr/2011/08/blog-post_8226.html

                                Δημοσιευμένο από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΄40 – Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ – ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ»

Πλησιάζει η 28η Οκτωβρίου…Μεγάλη γιορτή για την πατρίδα μας…Οι πρόγονοί μας είπαν ένα βροντερό «ΟΧΙ» στους κατακτητές για μπορούμε εμείς, οι απόγονοί τους να απολαμβάνουμε την ελευθερία μας…Στη θυσία και τον αγώνα αυτών των ανθρώπων επικεντρωθήκαμε μέσα στη τάξη, αναφέροντας  και με απλά λόγια τα γεγονότα της εποχής εκείνης…

Συζητήσαμε με αφορμή εποπτικό υλικό…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Είδαμε σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο που μας εντυπωσίασαν και μας συγκίνησαν…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Κάναμε εργασία σχετική…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Φιάξαμε στρατιώτες, γυναίκες της Πίνδου, αλεξιπτωτιστές για το σκηνικό της γιορτής μας….(και προσκλήσεις για τη γιορτούλα μας που δυστυχώς ξέχασα να φωτογραφήσω)..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

… καδράκια  του «ΟΧΙ» με φασόλια και γκοφρέ χαρτί…. (την ιδέα την πήραμε από το blog:Σχολικές Αταξίες )

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Με την κ. Κατερίνα διάβασαν το βιβλίο του Φ. Μανδηλαρά «Το έπος του 40″, άκουσαν και έμαθαν  τραγούδια της Σοφίας Βέμπο που θα πούμε και στη γιορτή μας και έκαναν μια ομαδική εργασία…

F16BA96673024B728BFDC809EFDD3954       OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Στις 27 Οκτωβρίου όμως γιορτάζει και Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ...  την παρατηρήσαμε, είδαμε τα χρώματά της, υποθέσαμε και μάθαμε τι συμβολίζουν (τη θάλασσα και τον ουρανό μας), διαβάσαμε το ποίημα «Άσπρο-Γαλάζιο»…

e93a9cbe2c371c6fc5de7e065bf017b5

 

Μετρήσαμε πόσες λωρίδες έχει…πόσες μπλε; πόσες άσπρες; τι συμβολίζουν άραγε; ο σταυρός;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Στη συνέχεια είδαμε σημαίες από διάφορες χώρες…μάθαμε πως κάθε χώρα έχει το δικό της έμβλημα, τη δική της σημαία…παρατηρήσαμε τα χρώματά τους, τα σχέδια τους και διαλέξαμε την αγαπημένη μας…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Χωρίσαμε σε ομάδες διάφορες σημαίες ανάλογα με το σχέδιό τους…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Κάναμε ταξινόμηση σημαιών ανάλογα με το μέγεθος…  μεγαλύτερη προς μικρότερη, μικρή προς μεγάλη…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σε παγκόσμιο χάρτη βρήκαμε χώρες και βάλαμε τη σημαία τους…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κάναμε ένα φύλλο εργασίας για την σημαία και τέλος με την κ. Κατερίνα έφτιαξαν τα παιδιά ελληνικές σημαιούλες…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

26 Οκτωβρίου όμως είναι  μια μεγάλη θρησκευτική γιορτή: γιορτάζει ο Άγιος Δημήτριος, πολιούχος της Θεσ/κης και για την τάξη μας μεγάλη χαρά γιατί γιορτάζουν οι 2 Δημητράκηδες μας!!!

Μιλήσαμε για τον Βίο του Αγίου με απλά λόγια, γιατί ονομάζεται Μυροβλήτης, είδαμε   ( σε εικόνες και στο διαδίκτυο) τον Ναό του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη, είδαμε και το σήμα κατατεθέν της συμπρωτεύουσας, τον Λευκό Πύργο, τον οποίο γνώριζαν αρκετά παιδιά..

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

«Ο Άγιος Δημήτριος γεννήθηκε περί το 280 – 284 μ.Χ. και μαρτύρησε επί των αυτοκρατόρων Διοκλητιανού και Μαξιμιανού το 303 μ.Χ. ή το 305 μ.Χ. ή (το πιο πιθανό) το 306 μ.Χ.

Ο Δημήτριος ήταν γόνος αριστοκρατικής οικογένειας στη Θεσσαλονίκη. Σύντομα ανελίχθηκε στις βαθμίδες του Ρωμαϊκού στρατού με αποτέλεσμα σε ηλικία 22 ετών να φέρει το βαθμό του χιλιάρχου. Ως αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού κάτω από τη διοίκηση του Τετράρχη (και έπειτα αυτοκράτορα) Γαλερίου Μαξιμιανού, όταν αυτοκράτορας ήταν ο Διοκλητιανός, έγινε χριστιανός και φυλακίστηκε στην Θεσσαλονίκη το 303 μ.Χ., διότι αγνόησε το διάταγμα του αυτοκράτορα Διοκλητιανού «περί αρνήσεως του χριστιανισμού». Μάλιστα λίγο νωρίτερα είχε ιδρύσει κύκλο νέων προς μελέτη της Αγίας Γραφής.
Στη φυλακή ήταν και ένας νεαρός χριστιανός ο Νέστορας (βλέπε 27 Οκτωβρίου), ο οποίος θα αντιμετώπιζε σε μονομαχία τον φοβερό μονομάχο της εποχής Λυαίο. Ο νεαρός χριστιανός πριν τη μονομαχία επισκέφθηκε τον Δημήτριο και ζήτησε τη βοήθειά του. Ο Άγιος Δημήτριος του έδωσε την ευχή του και το αποτέλεσμα ήταν ο Νέστορας να νικήσει το Λυαίο και να προκαλέσει την οργή του αυτοκράτορα. Διατάχθηκε τότε να θανατωθούν και οι δύο, Νέστορας και Δημήτριος.
 
Οι συγγραφείς εγκωμίων του Αγίου Δημητρίου, Ευστάθιος Θεσσαλονίκης, Γρηγόριος ο Παλαμάς και Δημήτριος Χρυσολωράς, αναφέρουν ότι το σώμα του Αγίου ετάφη στον τόπο του μαρτυρίου, ο δε τάφος μετεβλήθη σε βαθύ φρέαρ που ανέβλυζε μύρο, εξ ου και η προσωνυμία του Μυροβλήτου.
Στις βυζαντινές εικόνες αλλά και στη σύγχρονη αγιογραφία ο Άγιος Δημήτριος παρουσιάζεται αρκετές φορές ως καβαλάρης με κόκκινο άλογο (σε αντιδιαστολή του λευκού αλόγου του Αγίου Γεωργίου) να πατά τον άπιστο Λυαίο. 
Σήμερα ο Άγιος Δημήτριος τιμάται ως πολιούχος Άγιος της Θεσσαλονίκης.»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

αρχείο λήψης

 

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  (πατήστε πάνω στον τίτλο για να δείτε το βίντεο )

Στο τέλος κάναμε και μία κατασκευή για τον Άγιο Δημήτριο, ιδέα της συναδέλφου Αριάδνη Ευαγγελοπούλου που μας άρεσε πολύ!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Αυτές τις ημέρες ασχοληθήκαμε επίσης με τις συνέπειες του πολέμου και με το πόσο σημαντικό αγαθό είναι η ΕΙΡΗΝΗ που θα δούμε σε επόμενη ανάρτηση…

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ,  ΔΗΜΗΤΡΗ Π. και ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΛ.!!!!!

                                       ΠΗΓΕΣ:

http://http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2012/10/28.html

http://http://tadefterakiablogaroun.blogspot.gr/search/label/28%CE%97%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A5

http://http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2015/10/o.html

http://http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/10/28_8.html

http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2012/10/blog-post_25.html

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ!»

Η προηγούμενη Παρασκευή  ήταν μια μέρα βροχερή, μουντή…κατάλληλη για να μιλήσουμε για τι άλλο; για ΧΡΩΜΑΤΑ!   Κοιτάξαμε από το παράθυρο και είδαμε πως φαίνονταν όλα γκρι…ο ουρανός, οι σκεπές, τα δέντρα… «Πώς θα σας φαινόταν παιδιά αν τα πάντα γύρω μας ήταν ένα χρώμα;», τους ρώτησα. -Βαρετά! -Χάλια! -Αηδία!, απάντησαν… Πήραμε  τότε σελοφάν πράσινου και πορτοκαλί χρώματος και κοιτάξαμε τριγύρω στην τάξη μας και έξω από το παράθυρο..όλα πράσινα;;; όλα πορτοκαλί;; καθόλου ενδιαφέρον!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ξαφνικά, μας ήρθε μία ωραία μυρωδιά! Ένα λουλούδι μέσα στην τάξη μας, το λουλούδι των χρωμάτων! Μαζευτήκαμε όλοι γύρω του, αρχίσαμε να το παρατηρούμε και διαπιστώσαμε πως κάθε πέταλό του είναι κι ένα χρώμα…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αφού αναγνωρίσαμε και ονοματίσαμε λοιπόν τα χρώματα, ώρα να πάρουμε την παλέτα μας και να γίνουμε ζωγράφοι.. ονομάζουμε το χρώμα που χρησιμοποιούμε και.. ποιος θα είναι ο τυχερός φίλος μας;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι αφού ζωγραφίσαμε, βάλαμε μουσική  και χορέψαμε, αλλά μόλις σταματούσε έπρεπε να βρούμε ένα αντικείμενο της τάξης από το χρώμα που μας έλεγε η κυρία… OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σε πίνακα διπλής εισόδου, ψηφίσαμε το αγαπημένο μας χρώμα… OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σε επιτραπέζιο παιχνίδι που βρήκαμε στο διαδίκτυο,  έπρεπε να βοηθήσουμε τους μικρούς μαθητές να πάνε στο νηπιαγωγείο τους, χρωματίζοντας τα μονοπάτια ανάλογα με τα χρώματα που τύχαιναν στα ζάρια των χρωμάτων…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάξαμε άσπρα λουλουδάκια από οντουλέ χαρτί… δε μας άρεσαν «έτσι σκέτα»…τα χρωματίσαμε…δεν έγιναν πανέμορφα;;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στο ξύλινο εκπαιδευτικό παιχνίδι βάλαμε τις χρωματιστές μπάλες όπως έδειχναν οι καρτέλες (οριζόντια, κάθετα, διαγώνια, σε γωνία) …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στη συνέχεια, σε φύλλο εργασίας καταγράψαμε το μοτίβο που μας έφτιαχνε η κυρία… OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Το παιχνίδι αυτό μας άρεσε πολύ και το παίζουμε και στις ελεύθερες δραστηριότητές μας μαζί με ένα άλλο που βρήκαμε στο διαδίκτυο…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Θα εμπλουτίσουμε τα παιχνίδια μας σχετικά με τα χρώματα και με το παρακάτω παιχνίδι (μεταφρασμένο στα ελληνικά)…

9aafca2fb083f6fa9043219727de828d

 

Και ήρθε η ώρα για τις μίξεις χρωμάτων..   Τις μάθαμε με έναν υπέροχο, διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο που βρήκαμε στο blog :«ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ». Λίγο χρώμα στο ένα χεράκι, λίγο χρώμα στο άλλο, ανακατεύονται και ανακαλύψαμε πως γίνεται το μοβ, το πορτοκαλί, το γκρι, το λαχανί, το γαλάζιο, το ροζ, το πράσινο…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1091-300x225

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA      OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Βάλαμε τις πασχαλίτσες των χρωμάτων γύρω από το λουλούδι για να διακοσμούν την τάξη μας αλλά και ως πίνακα αναφοράς…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τέλος, διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο της Σοφίας Ζαραμπούκα,  »Τα μαγικά χρώματα».

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Σημ: Η θεματική ενότητα «Τα σχήματα» δεν πραγματοποιήθηκε αυτή τη βδομάδα λόγω μικρού αριθμού παιδιών αλλά και έλλειψης χρόνου. Μεταφέρεται για αργότερα..

 

                                                                                     Πηγές:

http://e-children.blogspot.gr/2012/06/blog-post_26.html#axzz3pVFJSaHe

http://http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/09/blog-post_9467.html

http://http://dreamkindergarten.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9162.html

http://http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/2013/10/blog-post_11.html

http://http://marigiani.blogspot.gr/2014/08/blog-post.html

http://https://hartaetoi.wordpress.com/2015/10/11/%CF%87%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CF%85/#comment-2047

http://www.inmyworld.com.au/back-to-school-preschool-centers/

http://http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/09/blog-post_2888.html

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ!»

9 Οκτωβρίου, ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων».  

Αρχικά παρατηρήσαμε το σήμα των Ε.Λ.ΤΑ. και συζητήσαμε σχετικά με το που μπαίνουν τα στοιχεία του επιστολέα, του παραλήπτη και το γραμματόσημο σε έναν φάκελο …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αφού λοιπόν μάθαμε πως στέλνουμε μία επιστολή αποφασίσαμε να κάνουμε την καλύτερή μας ζωγραφιά και να την ταχυδρομήσουμε με πολλή αγάπη στους γονείς μας !! Ο καιρός όμως ήταν πολύ βροχερός κι αφού δε μπορούσαμε να πάμε στο ταχυδρομείο του χωριού…, φέραμε το ταχυδρομείο στο σχολείο!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Έτοιμα τα γράμματά μας για το ταχυδρομικό κουτί!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Και το μεσημέρι που ήρθαν οι γονείς, τα αδέλφια,  οι θείοι,  τους περίμενε μια έκπληξη!!!  (Συγχωρέστε με για μερικά  »κομμένα» κεφάλια!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι επειδή μας άρεσε πολύ να στέλνουμε γράμματα στους φίλους μας, είπαμε να οργανωθούμε και να το καθιερώσουμε καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς…ετοιμάσαμε λοιπόν γραμματόσημα,  φακέλους και μια καρτέλα με τα ονόματα όλων των παιδιών  στη «γωνιά της  γραφής», ώστε όποιο παιδί θέλει να γράφει με την ησυχία του το γράμμα του.. OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Κυρία, θέλουμε να γράφουμε γράμματα και στους φίλους μας από την άλλη τάξη!        Πήραμε τότε τα δωράκια μας  (γραμματόσημα, φακέλους) και αριβάραμε στο κλασικό τμήμα. Τους εξηγήσαμε την διαδικασία και συμφωνήσαμε να…αλληλογραφούμε!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και ποιος θα μοιράζει τα γράμματα;; Μα φυσικά ο ταχυδρόμος!!! Φτιάξαμε μια τσάντα  κι ένα καπέλο ταχυδρόμου και αποφασίσαμε κάθε Τετάρτη, ένα διαφορετικό παιδάκι να μοιράζει τα γράμματα. Ο πρώτος ταχυδρόμος μας έπιασε δουλειά!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Κλείνουμε το  άρθρο με μερικές φωτογραφίες από την καθημερινότητά μας (παιχνίδια ελεύθερα κι οργανωμένα, ελεύθερη απασχόληση στο τραπέζι της γραφής)…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ΠΗΓΕΣ:

http://tadefterakiablogaroun.blogspot.gr/2013/03/blog-post_7521.html

www.pop-it.gr

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ΣΕΙΣΜΟΣ! ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;»

13 Οκτωβρίου είναι  η  Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων των Φυσικών Καταστροφών. Μια πολύ καλή ευκαιρία να μιλήσουμε για το σεισμό και να κάνουμε ασκήσεις ετοιμότητας…

Η συζήτηση ξεκίνησε ρωτώντας τα παιδιά «Τι είναι ο σεισμός; «.Οι απαντήσεις πολλές: Σεισμός είναι «όταν γκρεμίζεται το σπίτι», «όταν καίγεται το σπίτι μας», «όταν μπαίνει κλέφτης στο σπίτι μας»…   Μμμ, μάλιστα…Ας δούμε λοιπόν τι είναι ο σεισμός…

Αρχικά, με εποπτικό υλικό και πειράματα, τα παιδιά διαπίστωσαν τι προκαλεί τον  σεισμό… Φανταστήκαμε τη γη μας σαν ένα μεγάλο παζλ, που τα κομμάτια  του μετακινούνται κι όταν συγκρουστούν προκαλείται σεισμός…Ανάλογα με τη δύναμη που συγκρούονται εξαρτάται η ένταση του σεισμού  και άρα οι συνέπειές του (χρησιμοποιήσαμε χαρτόκουτα για τις τεκτονικές πλάκες, playmobil και ζωάκια για να δούμε τι συμβαίνει πάνω στη γη την ώρα του σεισμού)…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA   

Είδαμε πως σε κάποιες περιπτώσεις δεν αντιλαμβανόμαστε καν πως έγινε σεισμός,άλλες φορές το νιώθουμε αρκετά κι άλλες πολύ! Για να καταλάβουμε την ένταση του σεισμού χρησιμοποιήσαμε τις καρτέλες από το blog «προσχολικά» και τις αριθμήσαμε ανάλογα με την ένταση του σεισμού…

?½?±?·1[7]    OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στη συνέχεια ζήτησα από 2 παιδιά να κάνουν από ένα σπίτι με τουβλάκια κι έκανα κι εγώ ένα…τα βάλαμε πάνω στις «τεκτονικές πλάκες» και διαπιστώσαμε πως τα δικά τους, που είχαν περισσότερα τουβλάκια στη βάση και ήταν πιο χαμηλά κουνήθηκαν λιγότερο κατά τη σύγκρουση σε σχέση με το δικό μου…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τα αρχαία χρόνια όμως τι πίστευαν οι άνθρωποι για τον σεισμό;   Είπαμε για τον γίγαντα Εγκέλαδο…   «Ο Εγκέλαδος  , κατά την Ελληνική Μυθολογία ήταν ο αρχηγός των Γιγάντων, γιος του Τάρταρου και της Γης.Την εποχή της Γιγαντομαχίας, έπαιξε πρωτεύοντα ρόλο. Όμως η θεά Αθηνά τον κυνήγησε τον γίγαντα πάνω από την Μεσόγειο. Πέταξε πάνω του ένα μεγάλο νησί, την Σικελία , και τον έθαψε από κάτω. Ο Εγκέλαδος μούγκριζε και έβγαζε από το στόμα του φωτιά.Τότε η γη κουνιόταν , γινόταν σεισμός, και το μεγάλο ηφαίστειο της Σικελίας , η Αίτνα , έτρεμε κι έβγαζε λάβα και καπνούς που σκέπαζαν τον ήλιο.Και σήμερα ακόμα όταν γίνεται μεγάλος σεισμός , λέμε ότι «χτύπησε ο Εγκέλαδος» (Πηγή: blog: «Χαρούμενες φατσούλες στο Νηπιαγωγείο»).

Ο Εγκέλαδος, όπως παίξαμε το μύθο του στο νηπιαγωγείο κι όπως τον αναπαριστά γλυπτό που βρίσκεται στον κήπο του Ανακτόρου των Βερσαλλιών στη Γαλλία..OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   

  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  97001-22 εγκέλαδος

 

Συζητήσαμε για το γλυπτό με τη βοήθεια της καρτέλας από το blog της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση,  μιμηθήκαμε τον Εγκέλαδο και θυμηθήκαμε πως έχουμε κι εμείς ένα γλυπτό στο νηπιαγωγείο μας: την προτομή του Μ. Αλεξάνδρου!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 Είδαμε πως απεικόνιζαν οι αρχαίοι Έλληνες  τον μύθο του Εγκέλαδου και της θεάς Αθηνάς  και μέσα από το βιβλίο Ιστορίας της Γ” Δημοτικού διαπιστώσαμε πως οι αρχαίοι συνήθιζαν να απεικονίζουν πολλούς μύθους σε αγγεία. Παρατηρήσαμε σε εικόνες πολλά αγγεία και μιλήσαμε για την χρησιμότητά τους στα αρχαία χρόνια(αποθήκευαν λάδι, κρασί κτλ)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Αποφασίσαμε να κάνουμε τα δικά μας αγγεία και να τα διακοσμήσουμε ζωγραφίζοντας τον μύθο του Εγκέλαδου και της Αθηνάς…(  Η  φαντασία των παιδιών απίστευτη! -Γιατί παιδί μου έβαψες κατάμαυρο το αγγείο σου;  Που είναι ο Εγκέλαδος;;   -Είναι σκεπασμένος κυρία με το χώμα που του έριξε η θεά Αθηνά και δεν φαίνεται!!!)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA      OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Με την κ. Κατερίνα τα παιδιά, αφού μιμήθηκαν τον Εγκέλαδο, τον αποτύπωσαν σε χαρτί του μέτρου υπέροχα!!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Αφού μάθαμε τι είναι ο σεισμός, ήρθε η ώρα να πούμε τι πρέπει να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό.
Είδαμε ποια πράγματα μέσα στην τάξη είναι επικίνδυνα αν γίνει σεισμός (βρίσκονται ψηλά και είναι βαριά) αλλά και τι είναι επικίνδυνο στο σπίτι με τη βοήθεια εκπαιδευτικού παιχνιδιού στον υπολογιστή…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Και τώρα γίνεται σεισμός!!! Κλαίμε και τρομάζουμε;;;;   ΟΧΙ βέβαια! Γρήγορα αλλά
ήρεμα, μπαίνουμε στις συγκεκριμένες θέσεις που μας έχει ορίσει η κυρία, κάτω από τα τραπεζάκια, στην σωστή στάση που μάθαμε με τη βοήθεια καρτελών…  Μόλις τελειώσει, μπαίνουμε στη σειρά και πάλι γρήγορα αλλά ψύχραιμα απομακρυνόμαστε από το κτίριο, σε ένα ασφαλές μέρος…
  OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Είδαμε στον υπολογιστή πως πρέπει να φερθούμε αν βρισκόμαστε στο σπίτι όταν γίνει σεισμός  (μακριά από τζάμια, όχι στα μπαλκόνια, όχι ανελκυστήρας κτλ.)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Στη συνέχεια είπαμε για τα είδη πρώτης ανάγκης που πρέπει να έχουμε μαζί μας σε περίπτωση σεισμού.
Τα είδαμε και μιλήσαμε για το σκοπό που εξυπηρετούν. Παίξαμε και παιχνίδι μνήμης…κάθε φορά αφαιρούσα ένα και τα παιδιά έπρεπε να βρουν ποιο έλειπε..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-Κι αν τραυματιστώ όπως βγαίνουμε παιδιά, ξέρετε τι να κάνετε; τους ρώτησα.  -Θα πάρουμε τηλέφωνο στο νοσοκομείο, μου απάντησαν…Κι έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα τηλέφωνα  εκτάκτου ανάγκης, να τα γράψουμε, να υποδυθούμε πως μας συμβαίνει κάτι και να μάθουμε τι πληροφορίες πρέπει να δίνουμε..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Τέλος, φτιάξαμε  τηλέφωνα με τα νούμερα έκτακτης ανάγκης (την ιδέα και το πατρόν από το blog:ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ )   και  όπως λέει και η συνάδελφος Αριάδνη Ε. : «ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ, ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ!!!”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Σημείωση: Είχαμε σχεδιάσει να δούμε και κάποια σχετικά βίντεο , αλλά το ίντερνετ της τάξης δεν μας έκανε το χατήρι. Μπορείτε να τα παρακολουθήσετε πατώντας πάνω στους παρακάτω τίτλους:
(ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ  ΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΥΛΙΚΟ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΜΥΡΤΩ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΤΗΣ «ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ», ΤΗΝ ΚΙΚΗ ΜΙΧΑΛΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΤΗΣ «ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΑΔΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΤΗΣ «ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Μ” ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ» γιατί όλες  οι δραστηριότητες  σχετικά με τον σεισμό είναι εμπνευσμένες από αυτές…)
Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική   (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015,  επισκεφτήκαμε και τα 2 τμήματα του Νηπιαγωγείου μας το Δημοτικό Σχολείο Σταυρού και υλοποιήσαμε από κοινού δράσεις  με τους μαθητές του Δημοτικού στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού.

Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές, τις μαθήτριες και το διδακτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου για την φιλοξενία και κυρίως την  καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κ. Ειρήνη  Μουταφίδου για τις υπέροχες δραστηριότητες που οργάνωσε και στις οποίες συμμετείχαμε με μεγάλο ενθουσιασμό!

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό

OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΤΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ;

 

Για ένα  νήπιο, το να του πεις «Σήμερα έχουμε 10 Οκτωβρίου», δε σημαίνει τίποτα. Γι” αυτό, πριν κάνουμε την ημερομηνία, ασχοληθήκαμε λίγο με βασικές έννοιες του χρόνου για να μάθουν τα προνήπια και να θυμηθούν τα νήπια…

Ξεκινήσαμε με τις ημέρες της εβδομάδας…Μιλήσαμε για την εβδομάδα και είπαμε το τραγούδι από τα «Λάχανα και Χάχανα:Οι μέρες της εβδομάδας». Το τραγούδι μιλάει για την καλή κυρα-βδομάδα και τα 7 της παιδιά. Κάθε μέρα είχε και τη δική της καρτέλα για να γίνεται περισσότερο κατανοητή από τα παιδιά. (Οι καρτέλες είναι από το blog της συναδέλφου Ανθής Ζήση).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ(πατήστε πάνω στον τίτλο για να ακούσετε το τραγούδι)

Είπαμε το τραγούδι «Ο χορός των 7″  και γελάσαμε πολύ με το ποίημα   «Η ζημιάρα η Κική»OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Είδαμε πως γράφονται οι μέρες της εβδομάδας με κεφαλαία και με πεζά, τις βάλαμε στη σειρά, κάναμε ταυτοποίηση με τα σκιουράκια της εβδομάδας (μπερδευτήκαμε λίγο με την Πέμπτη και την Παρασκευή γιατί «κυρία,και οι 2 αρχίζουν από το Π, του Παναγιώτη!») και αφού τις μετρήσαμε είδαμε πως είναι 7.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA       OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στη συνέχεια παίξαμε και 2 παιχνιδάκια για τις ημέρες: στο πρώτο είχα σκορπίσει στο πάτωμα καρτέλες με τις ημέρες και τα παιδιά  έπρεπε να αναγνωρίσουν τις ημέρες και να τις βάλουν στη σωστή ομάδα. Στο 2ο παιχνίδι , ένα παιδί ήταν η κυρα-βδομάδα και έπρεπε να βάλει στη σωστή σειρά τα ζωηρά παιδιά της(μέρες) που μπερδεύτηκαν. Πόσες φορές παίξαμε αυτό το παιχνίδι!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Βάλαμε στη «γωνιά της γραφής» καρτέλες με τις ημέρες της εβδομάδας  για να τις γράφει όποιο παιδί θέλει στην ελεύθερη απασχόληση.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κάναμε και μία εργασία για τις ημέρες (το φύλλο είναι από blog συναδέλφου)….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τώρα πια ήμασταν έτοιμοι να βάλουμε την ημέρα στην ημερομηνία  (οι φθινοπωρινές καρτέλες  είναι από το blog: «Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι»)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τις εποχές…Μιλήσαμε για τον γερο-χρόνο και τα 4  παιδιά του,τις εποχές, είδαμε εικόνες εποχών, τις μετρήσαμε, διαβάσαμε το βιβλίο «Μαθαίνω τις εποχές» και συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής, είδαμε πως γράφεται κάθε εποχή με πεζά και με κεφαλαία…  (ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ BLOG  ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στον πίνακα αναφοράς με τις εποχές και τους μήνες τα παιδιά  έβαζαν το βελάκι στην εποχή που τους έλεγα…Δουλέψαμε πολύ με τις έννοιες «τώρα», «πριν», «μετά»…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Βρήκαμε σε blog συναδέλφου κι ένα παιχνίδι με τις εποχές που μας άρεσε πολύ! Μπερδεύουμε τις εικόνες των εποχών και πρέπει να τις βάλουμε στην σωστή καρτέλα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Κάναμε μία εργασία για τις εποχές(από blog συναδέλφου) και τώρα ήμασταν έτοιμοι να βάλουμε και την εποχή στην ημερομηνία…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αλλά δεν τελειώσαμε με τις εποχές ….Παρατηρήσαμε πίνακες και εικόνες σχετικά με το πως αλλάζουν τα δέντρα κατά τη διάρκεια των εποχών…είδαμε πως ξεραίνονται τα φύλλα, πως πέφτουν,  τα χρώματά τους,  τα άνθη, τους καρπούς… (οι εικόνες από τη συνάδελφο Ανθή Ζήση). Φέραμε 4 στεφάνια και το κουτί με τις τέμπερες…Μέσα σε κάθε στεφάνι βάλαμε την εικόνα  κάθε εποχής…Παρατηρώντας τα δέντρα, επιλέγαμε ποια χρώματα ταιριάζουν σε κάθε εποχή και τα βάζαμε στο ανάλογο στεφάνι..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Τραβήξαμε λαχνούς,  γίναμε 4 ομάδες, όσες και οι εποχές…ΚΑΙ πιάσαμε δουλειά οι μικροί καλλιτέχνες! Με χρώματα και μπατονέτες στολίσαμε την εποχή μας…ενώσαμε όλα τα κομμάτια και …το αποτέλεσμα μαγικό! Το δέντρο των εποχών ήταν έτοιμο. Το τι καμάρι ρίξαμε, δεν λέγεται!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Γράψαμε και τις εποχές κι έτοιμο να διακοσμήσει τον τοίχο της τάξης μας!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Τελειώσαμε την πρώτη μας επαφή με τις έννοιες του χρόνου, με τους μήνες

Είδαμε κι ονομάσαμε τους μήνες στον πίνακα αναφοράς (που ξέχασα να φωτογραφίσω), τους μετρήσαμε, τους χωρίσαμε ανάλογα με τις εποχές κι επικεντρωθήκαμε λίγο περισσότερο στους μήνες του φθινοπώρου…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Τώρα που γνωρίσαμε τους μήνες, μπορούσαμε να βρούμε και πότε έχουμε γενέθλια στη Σαρανταποδαρούσα των γενεθλίων μας…(μόνο την Αθηνούλα μας δεν πρόλαβα να φω τογραφήσω  γιατί  τελείωσε η μπαταρία της μηχανής)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι ένα φύλλο εργασίας που τους ετοίμασα για τα γενέθλιά τους και τους μήνες..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κι έτσι μάθαμε τι σημαίνει: «Σήμερα είναι Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015 και η εποχή μας είναι φθινόπωρο»…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η εβδομάδα μας όμως δεν τελείωσε εδώ… στην επόμενη ανάρτηση θα δούμε τι δραστηριότητες κάναμε την Παρασκευή  9/10, που ήταν η «Παγκόσμια  Ημέρα Ταχυδρομείων»…

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

 

12067938_816953488426336_1439570195_n

1 Οκτωβρίου: «Χρόνια Πολλά Παππού και Γιαγιά!»

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

1 Οκτωβρίου, «Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας» και δεν ήταν δυνατόν να μην αφιερώσουμε χρόνο στους αγαπημένους μας παππούδες και στις γλυκές μας γιαγιάδες!

Η συζήτηση ξεκίνησε από την προηγούμενη ημέρα… αφού όλα τα παιδιά είπαν τα ονόματα των παππούδων και των γιαγιάδων τους, τους ρώτησα τι τους αρέσει να κάνουν μαζί…οι απαντήσεις πολλές και ποικίλες…(κάποια παιδάκια έλειπαν εκείνη την ημέρα και γι΄αυτό δεν έχουν καταγραφεί οι απαντήσεις τους)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

«Οι γιαγιάδες και οι παππούδες σας πότε είναι χαρούμενοι; Όταν είστε άτακτοι και μαλώνετε με τ΄αδέλφια σας;»   τους ρώτησα. «Όχι κυρία!», απάντησαν όλα. Είναι χαρούμενοι όταν τους φιλάμε, τους αγκαλιάζουμε, όταν καθόμαστε ήσυχα, όταν διαβάζουμε παραμύθια μαζί, όταν τρώμε το φαγητό μας…»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA       OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Στη συνέχεια, είδαμε πίνακες ζωγράφων με θέμα παππούδες-γιαγιάδες και εγγόνια. Επικεντρωθήκαμε σε 2 πίνακες του Γιώργου Ιακωβίδη…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA      OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αφού συζητήσαμε για τους πίνακες, ποια είναι τα πρόσωπα, σε ποια εποχή ζούσαν, τι χρώματα χρησιμοποίησε ο ζωγράφος,  τις εκφράσεις των προσώπων (ένα παιδάκι σχολίασε, «κυρία, οι γιαγιάδες φαίνεται να λατρεύουν τα εγγονάκια τους)», παίξαμε ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας:ένα παιδί έκρυβε τον πίνακα και τα υπόλοιπα έπρεπε να απαντήσουν σε ερωτήσεις, τύπου:τι φρούτα υπάρχουν στην πιατέλα; τι χρώμα είναι οι κάλτσες του μωρού; τι υπάρχει πάνω στο τραπέζι;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μας άρεσαν πολύ οι πίνακες και αποφασίσαμε να τους ζωντανέψουμε! Συγκεντρώσαμε διάφορα υλικά της τάξης και ιδού το αποτέλεσμα!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Ξεχάσαμε το μαλλί!, μας είπε ο ζωγράφος-σκηνοθέτης κι έτρεξε να το συμπληρώσει…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Βάλαμε τα μπερδεμένα γράμματα στη σειρά και σχηματίσαμε τις λέξεις «παππούς» και «γιαγιά». Καμιά φορά μπερδευόμασταν, αλλά το διορθώναμε αμέσως! (οι καρτέλες είναι από το blog της συναδέλφου Ανθής Ζήση)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μεταφέραμε τις καρτέλες στη «γωνιά της γραφής» για να παίζουμε και στις ελεύθερες δραστηριότητες…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στη «γωνιά της γραφής» , όποιο παιδί ήθελε προσπαθούσε και να γράψει τις λεξούλες…( η καρτέλα είναι από το blog :http://e-children.blogspot.gr/   )

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ζωγραφίσαμε τους παππούδες μας και τις γιαγιάδες μας…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Και ήρθε η ώρα να ετοιμάσουμε το δωράκι του παππού και της γιαγιάς, μία καρτούλα!

Κάναμε αποτύπωμα της παλάμης μας με τέμπερα, χρωματίσαμε και γράψαμε  τη σελίδα που θα μπει στο εσωτερικό της κάρτας, συμπλήρωσε η κυρία ένα ποιηματάκι..κι έτοιμη! (η κάρτα είναι εμπνευσμένη από τις  συναδέλφους Δέσποινα Παρτάλα και Άννη Λιβαθινού)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA12092280_816953495093002_1035754368_n 12067938_816953488426336_1439570195_n

Παππούδες και γιαγιάδες, ελπίζουμε να σας άρεσε το δωράκι μας γιατί έγινε με λίγο κόπο αλλά  με πολλή ΑΓΑΠΗ!!!

 

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Και φτάσαμε αισίως στην τρίτη εβδομάδα σχολικής ζωής, μια εβδομάδα αφιερωμένη στους κανόνες.…Δόθηκε μεγάλη έμφαση στους κανόνες της τάξης, στο να γίνουν απολύτως κατανοητοί και σεβαστοί απ΄τα παιδιά γιατί  η -ή μη- αποδοχή τους καθορίζει το κλίμα της τάξης όλη τη χρονιά, τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των παιδιών και μεταξύ των παιδιών και των εκπαιδευτικών….Ξεκινάμε λοιπόν…

Αρχικά μιλήσαμε για τους κανόνες υγιεινής…Παρατηρήσαμε και συζητήσαμε τον πίνακα αναφοράς. Στη συνέχεια πήγαμε στο μπάνιο  κι εφαρμόσαμε στην πράξη ότι είχαμε συμφωνήσει(πατάμε καζανάκι, πλένουμε χεράκια προσεκτικά κτλ). Κολλήσαμε καρτέλες και στην τουαλέτα για να μην ξεχνιόμαστε ποτέ!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Όταν γυρίσαμε στην τάξη, μας περίμενε ένας καινούριος φίλος μας…ένα σκυλάκι! Αφού συστηθήκαμε, μας είπε πως ήταν πολύ στεναχωρημένο γιατί στο σκυλοσχολείο που πήγαινε δεν τον ήθελαν τα άλλα σκυλάκια και η κυρία του το μάλωνε. Όταν το ρωτήσαμε γιατί, μας είπε πως «μερικές φορές χτυπάει τα άλλα σκυλάκια, τα κοροϊδεύει, χαλάει τα παιχνίδια  τους, κάνει φασαρία, τρέχει μέσα στην τάξη και πολλά, πολλά άλλα! Όλα τα παιδιά του απάντησαν πως δε φέρεται σωστά και άρχισαν να του εξηγούν πως πρέπει να συμπεριφέρεται μέσα στην τάξη.Τους πρότεινα να γράψουμε όσα είπαν και να του τα δώσουμε για να τα θυμάται…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μόλις έφυγε ο φίλος μας, χωρίσαμε καρτέλες κανόνων σε 2 ομαδούλες:  τι είναι σωστό και τι πρέπει να αποφεύγουμε να κάνουμε μέσα στην τάξη.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τους κανόνες αυτούς για να τους θυμόμαστε αλλά και να τους αναφέρουμε όποτε κρίνεται απαραίτητο, τους κολλήσαμε σε δύο καμηλοπαρδάλεις ( στην ασπρόμαυρη , τι κάνουν τα άτακτα χεράκια – στη χρωματιστή, τι κάνουμε όλα εμείς, τα παιδάκια της τάξης μας) και τις τοποθετήσαμε μέσα στην τάξη.(Το πατρόν της  καμηλοπάρδαλης είναι από το γνωστό blog: krokotak και την ιδέα την πήρα από blog συναδέλφου. Όλες οι καρτέλες για τους κανόνες και την τουαλέτα είναι από το blog της συναδέλφου Ανθής Ζήση).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τα παιδιά είπαν πως θα τηρούν τους κανόνες…τους εξήγησα τότε πως για να είναι σωστή η συμφωνία, πρέπει να υπογράψουμε κι ένα «συμβόλαιο»…υπογράψαμε όλοι λοιπόν και…ιδού!   ( το «συμβόλαιο» είναι από το blog : «Το Νηπιαγωγείο μ” αρέσει πιο πολύ»)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κανόνες όμως δεν έχουμε μόνο μέσα στην τάξη αλλά και έξω στην αυλή. Π.χ. στα ομαδικά παιχνίδια περιμένουμε ήσυχα τη σειρά μας…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Την τάξη μας όμως επισκέφτηκε κι ένας άλλος καινούριος φίλος μας, ο Γιωργάκης (όπως τον «βαφτίσαμε»). Ήρθε να μας θυμίσει τους κανόνες της «παρεούλας», δηλ. πως συμπεριφερόμαστε όταν είμαστε όλοι μαζί και συζητάμε, μας μιλάει η κυρία, μας διαβάζει ένα παραμύθι κτλ. Εμείς του κάναμε μία αθώα πλακίτσα και κάναμε τα αντίθετα, ξαπλώναμε κάτω, μιλούσαμε και γελούσαμε, πειράζαμε τους διπλανούς μας αλλά στο τέλος γίναμε όλοι…Γιωργάκης!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Διαβάσαμε και δύο βιβλία σχετικά μ” αυτό που διαπραγματεύομασταν στη τάξη…και καταλήξαμε πως τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε αλλά για χαιρετάμε, να στέλνουμε φιλιά, να αγκαλιαζόμαστε…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κάναμε και 2 φύλλα εργασίας σχετικά με τους κανόνες(το 2ο είναι από ξένο blog που το τροποποίησα)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA Slide6 smaller Slide5smaller

Βάλαμε και ομάδες υπηρεσίας, δηλαδή βοηθούς που αλλάζουν κάθε μέρα και που έχουν κάποιες συγκεκριμένες υποχρεώσεις…(η καρτέλα αναφοράς από blog συναδέλφου)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τελειώνοντας με τους κανόνες, ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με τη «γωνιά του υπολογιστή». Μια γωνιά που έλκει ιδιαίτερα τα παιδιά κι αν δεν ακολουθούνται κανόνες δημιουργούνται συγκρούσεις, διαφωνίες κι άλλες δυσάρεστες καταστάσεις.. Αφού κουβεντιάσαμε, αποφασίσαμε τους παρακάτω κανόνες για να απολαμβάνουν και να διασκεδάζουν όλα τα παιδιά με τον υπολογιστούλη μας (οι κανόνες είναι από το blog «Προσχολικά», με ορισμένες προσθήκες εκ μέρους μου και η καρτέλα από το blog «Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι».) Η κλεψύδρα των 10 λεπτών μας βοηθάει να ξέρουμε πότε τελειώνει ο χρόνος μας.

____2   ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΛΗ OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Επίσης, τη βδομάδα που μας πέρασε βάλαμε ετικέτες στα συρτάρια μας, διακοσμήσαμε την πόρτα μας, την είσοδο(το πατρόν το βρήκα στο blog της συναδέλφου Αριάδνης Ευαγγελοπούλου), ξεκινήσαμε  το παρουσιολόγιό μας και αρχίσαμε να εξοικειωνόμαστε με το ψαλίδι χρησιμοποιώντας φύλλα εργασίας από το ebook: «Μαθαίνω να χρησιμοποώ το ψαλίδι»  http://eidikospaidagogos.gr/wp-content/uploads/2014/01/%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CF%89-%CE%BD%CE%B1-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8E-%CF%84%CE%BF-%CF%88%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B9.pdfOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Γιορτάσαμε και τα γενέθλια του Κωστή από το κλασικό τμήμα…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αλλά η εβδομάδα μας δεν τελείωσε…στην επόμενη ανάρτηση θα δείτε τι δραστηριότητες κάναμε και τι δωράκι ετοιμάσαμε για τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας που γιόρταζαν την 1η Οκτωβρίου!

 

 

Δημοσιεύτηκε από την Μιχαηλίδου Κική