Αρχείο μηνός Ιανουαρίου 2016

8319588

OI 3 IEΡΑΡΧΕΣ

Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου, παραμονή των 3 Ιεραρχών, παρακολουθήσαμε μαζί με το Δημοτικό Σχολείο τη λειτουργία, στην εκκλησία του χωριού. Στη συνέχεια, και στις 2 βάρδιες, μιλήσαμε για τη μεγάλη αυτή γιορτή των δασκάλων και των μαθητών και κάναμε  μία κατασκευούλα για να πάρουν τα παιδιά μαζί τους στο σπίτι…

3108   Treis-Ierarxes-04

Η ιδέα από ΕΔΩ

054   057058   059

 

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

p1050340

«TO ΓΑΝΤΙ» (Ουκρανικό παραμύθι) ή αλλιώς … «ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ»

Μιλώντας για τον χειμώνα, γνωρίσαμε ένα αριστουργηματικό, παραδοσιακό, Ουκρανικό παραμύθι,  »ΤΟ ΓΑΝΤΙ» ή  «THE ΜΙΤΤΕΝ»,που μέσα στην απλότητά του, περνάει πολύ σημαντικές έννοιες, όπως την αλληλεγγύη, την αποδοχή στη διαφορετικότητα, στο ξένο, το ερχόμενο, το  άλλο,τη συμπόνοια, την ευγένεια…

?Το γάντι? (The Mitten ή The old man?s mitten ή The magic glove) Πρόκειται για ένα κομψοτέχνημα απλότητας. Για μια κλιμακωτή ιστορία που μέσα στα λιγοστά του λόγια βάζει στο μυαλό σου χίλια δυο. Δεν έχει πλοκή. Δεν έχει δράση αξεπέραστη. Είναι το γάντι, αξεπέραστο από μόνο του. Και το μόνο δυστύχημα του είναι ότι?δεν κυκλοφορεί εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα.»   ΠΗΓΗ:  ΤΟ ΓΑΝΤΙ – elniplex

Aρχικά, αναρωτηθήκαμε που είναι η Ουκρανία και την εντοπίσαμε στον Παγκόσμιο χάρτη…

059

Διαβάσαμε την ιστορία, όπως την εκτυπώσαμε από το elniplex, ΕΔΩ, αφού στην Ελλάδα δεν κυκλοφορεί σε βιβλίο…Στη συνέχεια, τα παιδιά προσπάθησαν να την αφηγηθούν βάζοντας στη σειρά τις εικόνες (οι εικόνες από ΕΔΩ )…

014

Μιλήσαμε για τα ζώα που μπήκαν στο γάντι παρατηρώντας πως πρώτο μπήκε το μικρότερο (ποντίκι) και τελευταίο το μεγαλύτερο (αρκούδα) … ( ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΣΥΓΚΡΙΣΗ)

016

Μετρήσαμε πόσα ήταν…

018   020

Τα βάλαμε μέσα σ’ένα γάντι που φτιάξαμε, με τη σειρά που μπήκαν και στην ιστορία, χρησιμοποιώντας τακτικούς αριθμούς: «πρώτο», «δεύτερο» κτλ.

021  026

 

…πρώτα σκόρπια…

041  042043

Μετά στη σειρά…

016  017021

Στη συνέχεια το δυσκολέψαμε λίγο… βάζαμε τυχαία τα ζώα στο γάντι και τα παιδιά έπρεπε να θυμηθούν με ποια σειρά  είχε μπει το συγκεκριμένο….εύκολο για τα νήπια, λιγουλάκι δύσκολο για τα προνήπια…

022   023024   025

 

Ξεκινήσαμε αντίστροφα και τα παιδιά έπρεπε να βάλουν πρώτο το ζώο που μπήκε τελευταίο (αντίστροφη μέτρηση)…

048  051055

 

Γίναμε ζωάκια και σηκωθήκαμε με τη σειρά που μπήκαν τα ζώα στο γάντι…

028

Δραματοποήσαμε το παραμύθι, τα παιδιά έγιναν η Ποντικίνα, ο Βάτραχος, ο Λαγός, η Αλεπού, ο Λύκος, ο Σκαντζόχοιρος, η Αρκούδα…Στριμωγμένα μέσα στο «γάντι», αλλά με καλή διάθεση κι αγάπη,όλοι χώρεσαν…

029   030

031   034037

 

Κι ένα φύλλο εργασίας από ΕΔΩ

056

Ακόμη ένα φύλλο εργασίας για «Το γάντι» (οι εικόνες των ζώων από ΕΔΩ )

027       033

030    031032

Παίξαμε παιχνίδι μνήμης…κρύβαμε ένα ζωάκι και τα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν ποιο λείπει…

010  011

Το κάναμε κι επιτραπέζιο το παραπάνω παιχνίδι, για να παίζουν τα παιδιά σε ζευγαράκια, στις ελεύθερες δραστηριότητες (τα ζωάκια κολλημένα με χριτς-χρατς, αφαιρείται κρυφά ένα ζώο, το άλλο παιδί πρέπει να βρει ποιο λείπει)…

006

Μάθαμε και το «Γ,γ» του γαντιού (υλικό από ΕΔΩ )

060  051

 

Κάναμε και αγώνα μπουγάδας…ποιος θα κρεμάσει πρώτος τα γράμματα για να σχηματίσει την λέξη «γάντι»;

062   064

066   067068  069071  073074

 

Τέλος, φανταστήκαμε πως η τάξη μας, είναι το γάντι του παραμυθιού…Ένας μικρός -κυριολεκτικά – χώρος, όπου συνυπάρχουμε τόσο διαφορετικά άτομα, για τόσες πολλές ώρες κάθε μέρα, τόσο πολύ καιρό :διαφορετικής ηλικίας, φύλου, καταγωγής…οι μικροσυγκρούσεις αναπόφευκτες και αναμενόμενες… κι όμως, παρά τις διαφορές μας, συνυπάρχουμε αρμονικά, σεβόμενοι ο ένας τον άλλον, δείχνοντας κατανόηση, αγάπη, ενδιαφέρον, αλληλεγγύη, αποδοχή…όλα αυτά τα αποτυπώσαμε στο ΓΑΝΤΙ της τάξης μας…κι όπως είπε στο τέλος, ο Παναγιωτάκης:  »ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ!»

045   047048   057

 

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ:

p1050340   mitten_anniversary_jacket_300

Το μαγικό γάντι1 (1)   Το μαγικό γάντι2Το μαγικό γάντι3     Το μαγικό γάντι4Το μαγικό γάντι5   Το μαγικό γάντι6Το μαγικό γάντι7   Το μαγικό γάντι8

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

ΠΗΓΕΣ:

http://www.elniplex.com/%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%81%CF%8D%CE%B2%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9

 

007

BAΣΙΛΟΠΙΤΑ 2016

Φέτος είπαμε να μην αγοράσουμε έτοιμη βασιλόπιτα αλλά να συμμετέχουμε κι εμείς στη δημιουργία της…Τα παιδιά από το κλασικό τμήμα ανέλαβαν να φέρουν τα υλικά και η μαμά της Χρυσούλας, η κ. Βούλα να την φτιάξει. Δυστυχώς, οι απώλειες πολλές από ιώσεις… Τη διακοσμήσαμε με καραμέλες, ζαχαρωτά κι άλλα στολιδάκια σχηματίζοντας το 2016. Την κόψαμε με μεγάλη αγωνία για το ποιος θα τύχει το φλουρί…Τελικά, ο τυχερός ήταν ο Δημήτρης Π. από το ολοήμερο τμήμα. Και του χρόνου!!!

001  002 (2)003   004005   006007  009010   011001   002 (2)

 

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

www.kizoa.com_collage_2016-01-25_14-09-54

ΧΕΙΜΩΝΑΣ (1ο μέρος)

Μέσα Γενάρη, θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν και ευκαιρία να μιλήσουμε για τον ΧΕΙΜΩΝΑ

Αρχικά, διαβάσαμε την υπέροχη ιστορία από τον Μάνο Κοντολέων «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει»…

056

 

Αφού την αφηγηθήκαμε και είπαμε με απλά λόγια για τον κύκλο του νερού, την αποτυπώσαμε στο χαρτί και την κάναμε βιβλίο που μπορούμε να δανειζόμαστε κάθε Παρασκευή (τα φύλλα από ΕΔΩ )

029

057 058063

 

ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΞΕΦΥΛΛΙΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ (Υπάρχει και στην ιστοσελίδα μας, στο ONLINE ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ )

Στη συνέχεια είπαμε να φτιάξουμε τον δικό μας χιονάνθρωπο…Διαβάσαμε την ιστορία του χειμώνα από το ωραίο βιβλίο «ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝ» ΤΟΥ Φίλιππου Μανδηλαρά και είπαμε λεξούλες από την ιστορία που έχουν σχέση με τον χειμώνα και τις καταγράψαμε…

019  021

Κόψαμε τις λέξεις και κάθε παιδάκι πήρε 2-3. Κόψαμε άσπρους κύκλους από χαρτόνι για το σώμα του χιονάνθρωπου κι εκεί πάνω γράψαμε τις «χειμωνιάτικες» λέξεις (Η ιδέα από το περιοδικό «Παράθυρο στην εκπαίδευση»)…

022  023024   025027  028   029030   031032  033 034  035036  037038

Συνεχίσαμε με τους χιονάνθρωπους  και μάθαμε το τραγουδάκι «10 χιονανθρωπάκια μικρά», το δραματοποιήσαμε, το παίξαμε με δακτυλόκουκλες…

Πρόκειται για μια παραλλαγή – μετάφραση πάνω
στο γνωστό αγγλικό παιχνιδοτράγουδο
«Ten little snowmen» . 
(ΠΗΓΕΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΤΑΛΑ ΚΑΙ ΑΡΙΑΔΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΔΩ )

 

001   003004  011012

Αποτυπώσαμε το τραγούδι και στο χαρτί, με τέμπερες, πινέλα, βαμβάκι…

005   006008   013014  003 015017 (2)   018 (2)

Από το βιβλίο «Τραγουδώ τις εποχές και τους μήνες» ακούσαμε και χορέψαμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα τραγούδια του χειμώνα, του Δεκέμβρη, του Γενάρη και του Φλεβάρη…

009

Μάθαμε, τραγουδήσαμε, ήρθαμε σε μια πρώτη επαφή με τα φωνήεντα, με «ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ».. (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΕΔΩ )

Το τραγούδι του Χειμώνα, Ταίριαξε τις καρτέλες_Σελίδα_1

017    018

Μάθαμε κι άλλο τραγούδι για το χειμώνα! Το «ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΕΣ«και μας άρεσε τόσο πολύ που το λέμε κάθε μέρα! Το παίξαμε, κάναμε ένα φύλλο εργασίας για τις αρκούδες και χάρτη με τη διαδρομή…Το μάθαμε από την πολύ καλή συνάδελφο Δέσποινα Παρτάλα, δείτε ΕΔΩ.. Χρησιμοποιήσαμε τις καρτέλες, το φύλλο εργασίας και την ιδέα για τον χάρτη από  από ΕΔΩ…  Ο ρυθμός του:https://www.youtube.com/watch?v=zkKo3f0VMg0

012   013014   016019    020

Oι χάρτες με τη διαδρομή: ΣΠΙΤΙ-ΛΟΦΟΣ-ΛΙΜΝΗ-ΔΑΣΟΣ-ΣΠΗΛΙΑ..

024  025   027028    029026    015

Βρήκαμε παιχνίδια στο διαδίκτυο, τα εκτυπώσαμε και…έτοιμοι για παιχνίδι!

Ο ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ (χωρίζουμε τΙς καρτέλες με τα ψάρια σε 2 πακέτα, διαφορετικού χρώματος.Ρίχνουμε το ζάρι και ταϊζουμε τον πιγκουίνο τόσα ψάρια, όσα έδειξε η ζαριά. Όποιος μείνει πρώτος χωρίς ψάρια είναι ο νικητής - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

059  062060  061

 

ΠΑΖΛ ΜΕ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΣΗ, από ΕΔΩ

013  014015  016019  020023  017021

Βρήκαμε και την Αλφαβήτα του χειμώνα ΕΔΩ , την τοποθετήσαμε στο καβαλέτο και…πιάσαμε δουλειά!!

005   009  010    011012

Στις επόμενες αναρτήσεις θα δείτε και άλλες, πολλές δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε σχετικά με τον ΧΕΙΜΩΝΑ..

κ. Έφη. –  κ.Κική  (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

 

 

b108331

Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΗΝΕΣ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ…Ο πρώτος μήνας του χρόνου…Αρχικά,  εντοπίσαμε και ονοματίσαμε τον μήνα των γενεθλίων μας στον πίνακα αναφοράς των μηνών…Χρησιμοποιήσαμε επίσης τακτικά αριθμητικά, όπως «Εγώ έχω γενέθλια τον 1ο μήνα του χρόνου, τον 3ο, τον 6ο, τον 12ο κτλ.»

021    022    005    008004    006007    009010    011012

Γράψαμε τον Ιανουάριο με κεφαλαία και με πεζά, μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει και το φτιάξαμε με μαγνητικά γράμματα…

013  014015

Γνωρίσαμε και εξηγήσαμε  τις άλλες ονομασίες του Ιανουαρίου. Τις συμπληρώσαμε στο ποίημα του Γενάρη (οι πίνακες από ΕΔΩΕΔΩ και το ποίημα από ΕΔΩ)

028   029

016  017018   023024   025035

Διαβάσαμε την ιστορία του Γενάρη από το υπέροχο βιβλίο της Λότη Πέτροβιτς…

027

 

Μάθαμε παροιμίες για τον Ιανουάριο (οι παροιμίες από ΕΔΩ)

030  032031

 

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το εικονόλεξο του ποιήματος «Γενάρης» της Ρένας Καρθαίου και το’μαθαν απέξω…(το βρήκαμε ΕΔΩ)

033

Κάναμε φύλλα εργασίας για τον μήνα…και τα προνήπια τα πήγαν μια χαρά (το φύλλο με την παροιμία από ΕΔΩ)

036   037038   039042   043041

Διαβάσαμε το βιβλίο «Η κ. Καλή και οι 12 μήνες»(μπορείτε να διαβάσετε την ιστορία παρακάτω, από ΕΔΩ)…

 

Εμείς τη διαβάσαμε από το παρακάτω βιβλίο…

b108331

 

Δώσαμε όμως ένα διαφορετικό τέλος…αν η κ. Κακή έλεγε τους μήνες με τη σωστή σειρά, θα τη συγχωρούσαν όλοι…. Τα παιδιά λοιπόν έπρεπε να μάθουν καλά τους μήνες και τα χαρακτηριστικά τους για να τα μάθουν και στην κ. Κακή…Αρχικά, δουλέψαμε με τα τακτικά αριθμητικά…τα παιδιά σηκώνονταν λέγοντας τη σειρά τους και επιλέγοντάς το σωστό νούμερο…1ος, 2ος, 3ος κτλ.

005 006 007

Στη συνέχεια έπρεπε να τα βάλουν στη σωστή σειρά πάνω στο χαρτί…

004 008 010 013 015 021 022 023

Μετά έπρεπε να βάλουν και τους μήνες στο σωστό νούμερο, π.χ   1ος – Ιανουάριος…

025 026 028 029 030  031 033

Αφού λοιπόν μάθαμε τους μήνες, τα παιδιά έπρεπε από διάφορα αντικείμενα που ήταν σκόρπια πάνω στο χαλί, να διαλέξουν το χαρακτηριστικό κάθε μήνα…

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ , ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ036

 

ΜΑΡΤΙΟΣ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ

038   039

ΜΑΪΟΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ

040   041

 

ΙΟΥΛΙΟΣ, ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

043  044

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

045   046

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

047  049

Και τέλος,οι εποχές με τους μήνες τους…

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ053

ΧΕΙΜΩΝΑΣ054

ΑΝΟΙΞΗ051

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ052

 

Kαι στις ελεύθερες δραστηριότητες…

007   008

Κ. Έφη, κ. Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική

 

001 (2)

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ 2016!

Μπήκε αισίως και η νέα χρονιά και μεις, στην τάξη μας, αποχαιρετήσαμε το 2015 και υποδεχτήκαμε το 2016! Κουβεντιάσαμε για το πως περάσαμε τις γιορτές, αν τύχαμε το φλουρί, τι δώρο μας έφερε ο Αϊ- Βασίλης…Παίξαμε με τις χρονολογίες και χρησιμοποιήσαμε έννοιες όπως, «τώρα», «πριν», «μετά»…

003   004005006

 

Κατανοήσαμε πως για να γράψουμε έναν αριθμό, πρέπει να μπουν με συγκεκριμένη σειρά τα νούμερα, πχ. το 2016…

Εδώ γράφει 2016;; Όχι βέβαια! Ας, το διορθώσουμε εμείς!

012

007   008011014015   016017

Στη συνέχεια κάναμε ένα φύλλο εργασίας για το 2016 που βρήκαμε ΕΔΩ

018

…Και τα χιονανθρωπάκια του 2016 που εμπνευστήκαμε από τη συνάδελφο Μαίρη Γούση και βρήκαμε ΕΔΩ

003   044048

Την πρώτη σχολική εβδομάδα του 2016 συνεχίσαμε με τη γνωριμία μας με τον 1ο μήνα του χρόνου, τον Ιανουάριο, όπως θα δούμε στην επόμενη ανάρτησή μας…

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

016

MΟΣΧΟΜΥΡΙΣΑΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ!!!

Ήρθαν 3 μαμάδες στο σχολείο μας, η κ. Βούλα, η κ. Μάγδα και η κ. Τάσα για να φτιάξουν μαζί με τα παιδιά κουραμπιέδες…Πιο πριν, με τα παιδιά είχαμε μιλήσει για τα χριστουγεννιάτικα γλυκά και είχαμε γράψει τη συνταγή…Γελάσαμε πολύ, στολιστήκαμε με μπόλικη άχνη και φάγαμε πεντανόστιμους κουραμπιέδες!!!

006 (2)   007009   010011   012013    014015     016    018  017019  020022   023025    027028    029030   031032    034

 

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΪ – ΒΑΣΙΛΗ!

Ένα από τα υπέροχα πράγματα του να δουλεύεις με μικρά παιδιά είναι η αθωότητά τους…Ποτέ δεν ακούστηκε μέσα στην τάξη η ερώτηση «Υπάρχει ο Άγιος Βασίλης;» γιατί θεωρούν δεδομένο πως υπάρχει ο Άγιος Βασίλης!!! Και είναι ανεπανάληπτες οι στιγμές που τους ρωτάς αν ήταν ήσυχα όλη τη χρονιά για να τους φέρει δώρο και βλέπεις εκείνη την αμηχανία στο βλέμμα τους και το αυθόρμητο «ΟΧΙ!!» που το ακολουθούν αμέσως μετά όμως εκφράσεις όπως «Μόνο τη μαμά μου στεναχώρησα, όταν…» ή «Ε, μάλωνα λίγο με τα αδέλφια μου…»… Μία από τις καθιερωμένες δραστηριότητες λοιπόν που κάνουμε αυτές τις ημέρες στο Νηπιαγωγείο είναι το γράμμα στον Άϊ – Βασίλη!  Είπαμε τι δώρο θέλουμε να μας φέρει, το ζωγραφίσαμε κιόλας να μην μπερδευτεί ο Άγιος, γράψαμε και τ΄όνομά μας κι έτοιμο το γράμμα! Το βάλαμε μέσα στον κατάλληλο φάκελο και το ταχυδρομήσαμε στο ειδκό γραμματοκιβώτιο!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA     OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-Ελπίζω να σας φέρει ο Αϊ -Βασίλης ότι ζητήσατε αλλά κι αν όχι, δεν πειράζει!! Είστε όλα σας υπέροχα παιδιά!!!

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΩΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Με το που μπήκαμε στον Δεκέμβριο, τα παιδιά άρχισαν να ρωτάνε: «Κυρία πότε είναι τα Χριστούγεννα;» ,  »Σε πόσες μέρες έρχονται;»…  Για να αντιληφθούν λοιπόν καλύτερα την έννοια του χρόνου και να κατανοήσουν πως τα Χριστούγεννα είναι στις 25 Δεκεμβρίου έφερα στην τάξη έναν Αϊ – Βασίλη με 25 αριθμημένα αστεράκια…Κάθε μέρα σκεπάζαμε κι ένα νούμερο (την ημερομηνία της ημέρας) και μετρούσαμε πόσες μέρες έμεναν μέχρι τα Χριστούγεννα…Για να γίνει πιο ενδιαφέρον, μέσα σε κάθε τσεπούλα έκρυβα και μία λιχουδιά που την κέρδιζε το παιδάκι που σκέπαζε το νούμερο…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάξαμε κι ατομικά ημερολόγια για να μετρήσουμε τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα που τα πήραν τα παιδιά στο σπίτι τους…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δημοσιεύτηκε από Μιχαηλίδου Κική (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)